حاج قاسم سلیمانی و هدیه مذهبی تندیس میناکاری شده 1403

خرید تندیس میناکاری حاج قاسم سلیمانی و تندیس میناکاری شهید برای خانواده شهدا (هدیه مذهبی). معرفی زندگی نامه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی (مرد میدان) 1403

حاج قاسم سلیمانی و هدیه مذهبی تندیس میناکاری شده 1403

خرید تندیس میناکاری حاج قاسم سلیمانی و تندیس میناکاری شهید برای خانواده شهدا (هدیه مذهبی). معرفی زندگی نامه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی (مرد میدان) 1403

سلام خوش آمدید

تندیس میناکاری حاج قاسم

تندیس میناکاری حاج قاسم سلیمانی جدیدترین نمونه تندیس میناکاری اصفهان است. تندیس حاج قاسم سلیمانی در اصفهان برای بزرگداشت یاد و خاطره مرد میدان حاج قاسم سلیمانی طراحی و تولید شده است. 

تندیس حاج قاسم سلیمانی

 

 در میان انواع هدایای یادبود و هدایای تبلیغاتی تندیس صنایع دستی ارزش و جلوه بالایی دارد. لذا انواع تندیس میناکاری شهید در بازار صنایع دستی اصفهان با استفاده از المان‌ها مرتبط با شهادت و ایثار طراحی و تولید می‌شود.

تندیس حاج قاسم سلیمانی نه تنها به عنوان هدیه بنیاد شهید بلکه به عنوان هدیه یادبود در مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف بسیار کارآمد است. زیرا می‌توان گفت جمع کثیری از تمام اقشار جامعه دل در گرو محبت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی دارند. 

 

تندیس حاج قاسم سلیمانی


مشخصات تندیس حاج قاسم

تندیس میناکاری حاج قاسم سلیمانی یک هدیه خاص و ماندگار برای علاقمندان به سردار دلها است. تندیس حاج قاسم سلیمانی در اصفهان از تلفیق هنر میناکاری و معرق لیزری تولید می‌شود.

تندیس چوبی حاج قاسم سلیمانی با طرحی مشابه طرح محراب طراحی شده است. این صفحه به عنوان زمینه کار با نقوش ایرانی اسلامی و با استفاده از تضاد رنگهای مختلف چوبی به زیبایی آراسته شده است.

تندیس حاج قاسم سلیمانی

بر روی زمینه کار دو قطعه اصلی کار یعنی قاب عکس حاج قاسم سلیمانی و بشقاب میناکاری نصب شده است. هر دو قطعه در یک راستا و در میانه کار نصب شده‌اند.

عکس سردار سلیمانی در یک قاب چوبی ظریف قرار گرفته تا کاملاً‌ با زمینه کار هماهنگ باشد. با نصب این مجموعه بر روی یک پایه چوبی، یک تندیس شکیل و تماشایی خلق شده است. 

 

تندیس حاج قاسم سلیمانی

 

تندیس میناکاری شهید

تندیس میناکاری شهید یک نمونه تندیس یادواره شهدا با ارزش هنری و مادی قابل توجه است. در میان هدایای تبلیغاتی تندیس برای بزرگداشت مقام شهدا بهترین انتخاب است.

افزودن یک اثر صنایع دستی به یک تندیس چوبی، ایده خلاقانه هنرمندان اصفهانی است. چنین محصولی که نمایانگر هنر اصیل ایرانی است انتخابی ایده‌آل برای بزرگداشت قهرمانان ایرانی است.

 

تندیس حاج قاسم سلیمانی

به اضافه اینکه امکان سفارشی سازی محصول یک مزیت مهم در حوزه صنایع دستی محسوب می‌شود. انواع تندیس یادبود شهدا را می‌توان به تناسب رویداد موردنظر و بودجه در نظر گرفته شده برای آن سفارش داد.

نتیجه این کار تولید یک هدیه خاص و ماندگار برای زنده نگهداشتن یاد شهیدان بزرگوار است. 


تندیس شهید سردار حاج قاسم سلیمانی

تندیس سردار حاج قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین هدایای یادبود در سالهای اخیر بوده است. محبت مرد میدان، حاج قاسم سلیمانی، در دلهای مردم ایران جایگاه ویژه‌ای دارد.

 

به همین خاطر اغلب مردم به داشتن یک هدیه یادبود از ایشان علاقمند هستند. لذا انواع تندیس حاج قاسم سلیمانی در بازار موجود است. اما در میان محصولات متنوع، محصولی باارزش و ماندگار که علاوه بر تصویر سردار دلها ارزش هنر و فرهنگی نیز داشته باشد کمتر یافت می‌شود. 

 

خرید تندیس حاج قاسم

فروش تندیس میناکاری حاج قاسم سلیمانی به شهر اصفهان محدود نمی‌شود. امروزه به لطف معاملات اینترنتی تمام هدایای تبلیغاتی اصفهان از هر کجای دنیا قابل سفارش هستند.

 

برای سفارش تندیس حاج قاسم سلیمانی کافی است در سایت‌های فعال در این زمینه جستجو کنید. می‌توانید با مشاهده عکس تندیس حاج قاسم سلیمانی سفارش خود را با تغییرات دلخواه و پلاک اختصاصی خود ثبت نمایید.

 

نصب یک پلاک اختصاصی با درج نام سفارش دهنده و سایر نکات دلخواه مشتری، این محصول را به یک تندیس سفارشی ماندگار تبدیل می‌سازد. تمامی مراحل کار به صورت اینترنتی انجام شده و در نهایت تندیس سفارشی برای شما ارسال می‌شود. 

 

شهید حاج قاسم سلیمانی

 

شهید حاج قاسم سلیمانی

 

شهید حاج قاسم سلیمانی

 

شهید حاج قاسم سلیمانی
 

 

منبع : هدیه هنر HonarGift.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی